«Ми до тебе, казко, в гості завітали»
( Подорож на станцію «Казкова»)
Учитель: Добрий
день, усіх вітаєм.
Раді бачити тут вас.
А тепер скажіть, будь ласка,
Що чекаєте від нас?
Добрий день, вітаєм вас.
Настає дозвілля час.
Діти наші, не зівайте.
Добру казку починайте.
В казку вирушим всі разом,
Перешкоди всі пройдем.
А хто буде сумувати,
Із собою не візьмем.
Сьогодні ми зібралися тут
всі разом для того, щоб побувати в гостях у казки.
Діти дуже люблять слухати казки, а дорослі з великим задоволенням розповідають,
читають їх дітям. Казка жила, живе і вічно буде жити. Вона буде існувати
стільки, скільки будуть жити люди.
Казка буває сумна і
весела, казка навчає нас розуму, висміює ледачих і хвальків. Дарує щедрість,
багатство хорошим людям.
Тому сьогодні ми
допоможемо нашим дітям побувати у казці. Ще раз перегорнемо сторінки улюблених
книжок, зустрінемося із улюбленими героями і, звичайно, побачимо, як, у котрий
раз, добро перемагає зло.
Сьогодні
ми казку до нас запросили,
Щоб
бачити її і слухати гуртом.
А
казка у лісі десь там заблудилась,
Давайте її погукаєм разом.
-
Діти,
я , навіть, не запитую, чи любите ви казки. Звичайно, любите. У кожного з вас є
любима казка. Я порахую до 5, а потім плесну в долоні, а ви кожен назвіть свою
казку. Чудово! Яке розмаїття!
-
Ви
знаєте, діти, сьогодні на нашу станцію повинні були з'явитися казкові герої.
Але я поки що бачу, що тут на станції з'являвся тільки листоноша Пєчкін і
приніс багато телеграм на адресу нашої станції.
-
Цікаво.
Хто ж їх надіслав? Діти, допоможіть прочитати.
( Діти читають телеграми )
Дуже засмучена. Мишка
розбила яєчко, прийти не зможу.
Курочка
Ряба.
З'їв семеро козенят.
Болить живіт.
Вовк.
Від дідуся втік, від
бабусі втік, а лисичка відпускати не хоче.
Колобок.
Ніяк не витягнемо ріпку,
тому прибути не зможемо.
Дід,
баба. Внучка.
-
Діти,
я вважаю, що причини поважні. Ну нічого. Не будемо сумувати. А будемо
розважатись. З казкою завжди весело.
-
Дзвени,
дзвени, мій дзвонику
Дзвени гучніш, гучніш.
І всім, хто любить казку,
Допоможи скоріш.
1. Відгадайте казкові загадки від
Любі діти, коли йшла,
По дорозі це знайшла.
Це хатинка невеличка,
Ми у казці.... (
“Рукавичка”)
Від цієї булави
Змій позбувся голови.
Прагне хлопчик буть хоч трошки
Схожим на .... (
“Котигорошка “)
Хто до нас прийшов на свято,
Вередливий та пихатий?
Вередлива то коза
Ми у казці .... (
“ Дереза”)
Хто на гусячих крилятах
Прилетів до мами й тата,
Був міцний. Бо їв кулешик.
Це відомий всім .... ( “ Телесик”)
На голову глечик лисиця наділа,
Мерщій до річки поспішила,
Скоріше глечика сварити, у річці жартуна втопити.
І не подумала лисиця.
Що і сама може втопиться. ( “ Лисиця і глечик”)
Сидить півник на печі.
Їсть смачненькі калачі.
Тут лисичка прибігає.
Мерщій півника хапає.
Біжить котик рятувати,
В лисиці півника забрати. ( “ Котик і півник”)
Знайшов півник колосок,
Змолов борошна мішок.
Спік негайно у печі
Пиріжки та калачі.
Мишенят не пригощав,
Бо жоден з них не помагав. ( “ Колосок”)
2. А зараз хочеться перевірити, чи добре ви
запам’ятали пісні та притчі наших героїв.
-
Яку
пісеньку співав Колобок?
-
Яку
пісеньку співала мама-коза, коли поверталася з лісу додому?
-
Як
гукала свого сина Івасика-Телесика мати?
-
Як
кликав Півник на допомогу Котика?
-
Як
просив Івасик-Телесик гусеняток?
-
Як
відказувала Коза-дереза, коли сиділа в заячій хатці?
-
Кого
зустрів Колобок у лісі?
-
Кого
спіймав солом’яний бичок ?
-
Скільки
тварин тягло ріпку ? ( 3)
-
Кого
перелякав Пан Коцький?
-
Хто
жив у рукавичці?
-
Хто
вимагав від Кози-дерези покинути зайчикові хатку?
4.“ Яка кінцівка
у казки?” Хоче дізнатись Івасик Телесик.
-
Хто
вигнав мишенят Круть і Верть із-за столу?
-
Хто
вигнав козу-дерезу із зайчикової хатки?
-
Хто
їв пиріжки у казці “ Колосок”?
-
Хто розтанув
на сонці у казці “ Солом’яний бичок”?
-
Яку
винагороду одержало гусеня у казці “ Івасик-Телесик”?
5. Відгадайте
загадки і скажіть, у якій казці відгадка є головним героєм.
Хоч у нього й шуба є,
Та як холод настає,
Він не їсть, тоді й не п’є,
І не ходить, й не гуляє,
А у лігво спать лягає. (
Ведмідь)
Я руда, низького зросту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м’ясо.
Вовку-брату я сестриця.
А зовуть мене ....( Лисиця)
Гострі кігті має –
В подушки ховає.
Лазить все на плотик.
А зоветься ... ( Котик)
Має клешні й довгі вуса.
Я і сам його боюся,
Бо щипає, мов гусак,
Ну а звуть щипаку .... ( Рак)
Пар довгих вушок.
Сіренький кожушок.
Скорий побігайчик,
А зоветься ... ( Зайчик)
В лісі є кравець чудовий,
шиє звірам він обнови.
Для ведмедів кожушки, для лисички – сорочки.
Для куничок – рукавички,
А для білочок – спіднички.
Зайцю – валянки на лапки,
І собі пошив піджак.
Хто кравець такий .... ( Їжак).
6. “ З якої казки
ці герої?” робота з ілюстраціями до
казок.
7. “ Чи уважні ви
читачі” . Питання для кмітливих.
-
На
яку геометричну фігуру схожий колобок? (
Коло)
-
Яким
по порядку вліз у рукавичку Ведмідь? ( Сьомим)
-
З
якого посуду пригощав журавель лисичку ? ( Глечика)
-
Що
пік півник у казці “ Колосок”? ( Пиріжки)
-
Скільки
звірів упіймав бичок? ( 4)
-
На
якому дереві заховався Телесик? ( Дуб)
-
Скільки
діб летіла булава Котигорошка? ( 12)
8 . Розв’язування
кросворда.
9. Скласти
казочку, продовжити казку.
Заключне слово
учителя.
Казка
– це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди,
пісні. Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть
серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як треба жити по правді.
Казок на світі
є багато.
І веселих , і
сумних.
То ж чи можемо
Прожити ми без них?
Не можем без казки у світі
ми жити,
Бо казка нас вчить, як
потрібно дружити,
Як зло подолати, як хитрих
провчити.
Як чуйних і добрих, й
сміливих любити.
Як добре, що казка усіх нас
зібрала,
Дорослих і діток разом
поєднала.
Гукайте іще нас з собою в
мандрівку –
Ми знову прийдемо до вас на
підтримку.
Сьогодні, я, думаю. Всім було цікаво і
весело. Ми пригадали наші знайомі казки,
героїв. Але час повертатися з мандрівки.
Всі разом
казки згадали.
Гостям нашим
показали.
Всі разом: От і казочці кінець.
А хто слухав –
молодець!
Комментариев нет:
Отправить комментарий