четверг, 20 ноября 2014 г.

«Ми до тебе, казко, в гості завітали» ( Подорож на станцію «Казкова»)

«Ми до тебе, казко, в гості завітали»
( Подорож на станцію «Казкова»)

Учитель:                                            Добрий день, усіх вітаєм.
Раді бачити тут вас.
А тепер скажіть, будь ласка,
Що чекаєте від нас?

Добрий день, вітаєм вас.
Настає дозвілля час.
Діти наші, не зівайте.
Добру казку починайте.

В казку вирушим всі разом,
Перешкоди всі пройдем.
А хто буде сумувати,
Із собою не візьмем.

            Сьогодні ми зібралися тут всі разом для того, щоб побувати в гостях у казки.
Діти дуже люблять слухати казки, а дорослі з великим задоволенням розповідають, читають їх дітям. Казка жила, живе і вічно буде жити. Вона буде існувати стільки, скільки будуть жити люди.
            Казка буває сумна і весела, казка навчає нас розуму, висміює ледачих і хвальків. Дарує щедрість, багатство хорошим людям.
            Тому сьогодні ми допоможемо нашим дітям побувати у казці. Ще раз перегорнемо сторінки улюблених книжок, зустрінемося із улюбленими героями і, звичайно, побачимо, як, у котрий раз, добро перемагає зло.
                                   Сьогодні ми казку до нас запросили,
                                   Щоб бачити її і слухати гуртом.
                                   А казка у лісі десь там заблудилась,
 Давайте її погукаєм разом.
-          Діти, я , навіть, не запитую, чи любите ви казки. Звичайно, любите. У кожного з вас є любима казка. Я порахую до 5, а потім плесну в долоні, а ви кожен назвіть свою казку. Чудово! Яке розмаїття!
-          Ви знаєте, діти, сьогодні на нашу станцію повинні були з'явитися казкові герої. Але я поки що бачу, що тут на станції з'являвся тільки листоноша Пєчкін і приніс багато телеграм на адресу нашої станції.
-          Цікаво. Хто ж їх надіслав? Діти, допоможіть прочитати.
( Діти читають телеграми )

            Дуже засмучена. Мишка розбила яєчко, прийти не зможу.
                                                                                                                      Курочка Ряба.
            З'їв семеро козенят. Болить живіт.
                                                                                                                      Вовк.
            Від дідуся втік, від бабусі втік, а лисичка відпускати не хоче.
                                                                                                                      Колобок.
            Ніяк не витягнемо ріпку, тому прибути не зможемо.
                                                                                                          Дід, баба. Внучка.
-          Діти, я вважаю, що причини поважні. Ну нічого. Не будемо сумувати. А будемо розважатись. З казкою завжди весело.
-          Дзвени, дзвени, мій дзвонику
Дзвени гучніш, гучніш.
І всім, хто любить казку,
Допоможи скоріш.

1.      Відгадайте казкові загадки від

Любі діти, коли йшла,
По дорозі це знайшла.
Це хатинка невеличка,
Ми у казці....                         ( “Рукавичка”)

Від цієї булави
Змій позбувся голови.
Прагне хлопчик буть хоч трошки
Схожим на ....                       ( “Котигорошка “)

Хто до нас прийшов на свято,
Вередливий та пихатий?
Вередлива то коза
Ми у казці ....                                    ( “ Дереза”)

Хто на гусячих крилятах
Прилетів до мами й тата,
Був міцний. Бо їв кулешик.
Це відомий всім ....              ( “ Телесик”)

На голову глечик лисиця наділа,
Мерщій до річки поспішила,
Скоріше глечика сварити, у річці жартуна втопити.
І не подумала лисиця.
Що і сама може втопиться.             ( “ Лисиця і глечик”)

Сидить півник на печі.
Їсть смачненькі калачі.
Тут лисичка прибігає.
Мерщій півника хапає.
Біжить котик рятувати,
В лисиці півника забрати.              ( “ Котик і півник”)

Знайшов півник колосок,
Змолов борошна мішок.
Спік негайно у печі
Пиріжки та калачі.
Мишенят не пригощав,
Бо жоден з них не помагав.                        ( “ Колосок”)

2.      А зараз хочеться перевірити, чи добре ви запам’ятали пісні та притчі наших героїв.

-          Яку пісеньку співав Колобок?
-          Яку пісеньку співала мама-коза, коли поверталася з лісу додому?
-          Як гукала свого сина Івасика-Телесика мати?
-          Як кликав Півник на допомогу Котика?
-          Як просив Івасик-Телесик гусеняток?
-          Як відказувала Коза-дереза, коли сиділа в заячій хатці?


3.” Скільки героїв – назвіть”. Такий конкурс пропонує Дюймовочка.

-          Кого зустрів Колобок у лісі?
-          Кого спіймав солом’яний бичок ?
-          Скільки тварин тягло ріпку ?         ( 3)
-          Кого перелякав Пан Коцький?
-          Хто жив у рукавичці?
-          Хто вимагав від Кози-дерези покинути зайчикові хатку?

4.“ Яка кінцівка у казки?” Хоче дізнатись Івасик Телесик.

-          Хто вигнав мишенят Круть і Верть із-за столу?
-          Хто вигнав козу-дерезу із зайчикової хатки?
-          Хто їв пиріжки у казці “ Колосок”?
-          Хто розтанув на сонці у казці “ Солом’яний бичок”?
-          Яку винагороду одержало гусеня у казці “ Івасик-Телесик”?


5. Відгадайте загадки і скажіть, у якій казці відгадка є головним героєм.

Хоч у нього й шуба є,
Та як холод настає,
Він не їсть, тоді й не п’є,
І не ходить, й не гуляє,
А у лігво спать лягає.          ( Ведмідь)

Я руда, низького зросту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м’ясо.
Вовку-брату я сестриця.
А зовуть мене ....( Лисиця)

Гострі кігті має –
В подушки ховає.
Лазить все на плотик.
А зоветься ...             ( Котик)

Має клешні й довгі вуса.
Я і сам його боюся,
Бо щипає, мов гусак,
Ну а звуть щипаку .... ( Рак)


Пар довгих вушок.
Сіренький кожушок.
Скорий побігайчик,
А зоветься ... ( Зайчик)

В лісі є кравець чудовий,
шиє звірам він обнови.
Для ведмедів кожушки, для лисички – сорочки.
Для куничок – рукавички,
А для білочок – спіднички.
Зайцю – валянки на лапки,
І собі пошив піджак.
Хто кравець такий .... ( Їжак).


6. “ З якої казки ці герої?”  робота з ілюстраціями до казок.

7. “ Чи уважні ви читачі” . Питання для кмітливих.

-          На яку геометричну фігуру схожий колобок?     ( Коло)
-          Яким по порядку вліз у рукавичку Ведмідь? ( Сьомим)
-          З якого посуду пригощав журавель лисичку ? ( Глечика)
-          Що пік півник у казці “ Колосок”? ( Пиріжки)
-          Скільки звірів упіймав бичок? ( 4)
-          На якому дереві заховався Телесик? ( Дуб)
-          Скільки діб летіла булава Котигорошка? ( 12)

8 . Розв’язування кросворда.
9. Скласти казочку, продовжити казку.

Заключне слово учителя.

            Казка – це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, пісні. Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як треба жити по правді.
                        Казок на світі є багато.
                        І веселих , і сумних.
То ж чи можемо
Прожити ми без них?

Не можем без казки у світі ми жити,
Бо казка нас вчить, як потрібно дружити,
Як зло подолати, як хитрих провчити.
Як чуйних і добрих, й сміливих любити.

Як добре, що казка усіх нас зібрала,
Дорослих і діток разом поєднала.
Гукайте іще нас з собою в мандрівку –
Ми знову прийдемо до вас на підтримку.

             Сьогодні, я, думаю. Всім було цікаво і весело.  Ми пригадали наші знайомі казки, героїв. Але час повертатися з мандрівки.
                       
                        Всі разом казки згадали.
                        Гостям нашим показали.
Всі разом:      От і казочці кінець.
                        А хто слухав – молодець!


Комментариев нет:

Отправить комментарий