Золоті правила класного керівника
1. Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.
2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли
він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний
і відвертий.
3. У вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до порад
такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним
найсокровеннішим.
4. Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це
наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.
5. Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас
енергії завдяки природі, мистецтву.
6. Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що
вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати
дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона
відповість тим самим.
7. Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям
завжди цікаво.
8. Завдання вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”,
підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.
9. Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник
самоповаги.
10. Класний
керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина
пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.
11. Педагог має
бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати
поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.
12. Вчителю слід
дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між
учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен
берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність
дитини.
Комментариев нет:
Отправить комментарий